Friday 1 July 2011

Kepada Rakan-rakan Lama...



18hb jun yang lalu. Saya  menyertai program di sebuah sekolah menengah. Dalam program itu, ada dipanggil beberapa pelajar dari universiti lain, dan 2 orang daripadanya adalah kawan saya masa sekolah rendah dulu. Seronok bila dapat berjumpa rakan-rakan lama terutama dari sekolah rendah dulu.
3 hari yang lalu pula, seorang lelaki menegur saya di bas. Rupa-rupanya, kawan lama saya, afit. salah seorang rakan sekelas masa sekolah rendah dahulu.. Rasa pelik pulak, tetiba tahun ni, ramai lak jumpa kawan-kawan lama dari sekolah rendah.
Terfikir pulak, yang lain tu macam mana? di mana mereka sekarang? Apa yang mereka lakukan sekarang?? kan bagus lau dapat berjumpa semula dan bersembang-sembang pasal kenangan lama semasa di sekolah rendah dahulu. Mengulit semula kenangan yang sudah lama beku dalam memori. Orang kata, zaman-zaman kecil dahulu lah yang sangat menyeronokkan. Bila diingat semula kenangan manis dan pahit tu, terasa rindu sangat plak nak balik ke zaman tu. Kepada rakan-rakan lama saya yang terbaca post ini. Jom kita kumpul semula ramai2. terutama budak-budak kelas 6 baik dan 6 amanah tahun 2000, kita wat satu reunion di Sk Muhibbah. kita kumpul kawan-kawan, geng-geng kita semula. amcm? huhu.. ada papa, post jak dcni.. tau trus add saya di facebook. Idris Hasan. :) miss u all.. See u all soon!!!!!

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Laaa~~~ aQu pOn xstUdent SK Muhibbahraya Tawau tu...hehehe...xnk ajak aQu sekali kew???
    bUt aQu jUnior kO la..hehe..:p

    ReplyDelete
  3. huhu, bole jew.. nnt ko kstau jak yg ko pnari trhebat sk muhibbah dlu ya!! hehe, trus d kennal tu :)

    ReplyDelete
  4. Idris..kita pernah sekelas ba kan tym skolah rendah...hihih^_^

    ReplyDelete
  5. huhu, ea2.. drjah bpa ea? lupa2 sua ni.. huhu

    ReplyDelete